Гарантійні зобов'язання

  1. Гарантійний період 1 рік з дня купівлі, якщо не вказано інший термін.
  2. Протягом гарантійного періоду, якщо є будь-який виробничий дефект або при правильному застосуванні/установленні відповідно до інструкції застосування, компанія Vogel flug проводить ремонт або заміну несправних деталей, на розсуд компанії Vogel flug безкоштовно.
  3. Ні частково, ні в повному обсязі компанія Vogel flug не несе гарантійних зобов'язань і відповідальності в разі несправностей, пошкоджень, поломок або інших зазначених нижче причин:
    1. Ремонт, заміна та/або удосконалення будь-якої частини продукції компанії Vogel flug інших виробників не фахівцем компанії.
    2. Стихійне лихо, блискавки, відключення електроенергії, перепад напруги або аварія
    3. Халатність або відсутність технічного обслуговування продукції
    4. У продукцію потрапили комахи або тварини.
    5. Навмисне або ненавмисне зловживання споживачем, неправильне використання, неправильне поводження, непридатне зберігання продукції. Додатково встановлене обладнання, таке як трубопроводи, ізолятори, дроти, вимикачі гарантійному обслуговуванню не підлягає
  4. Компанія не проводить політику повернення продукції
  5. На вимогу, продукція повинна супроводжуватися заповненим і підписаним гарантійним талоном.
  6. Гарантії надаються тільки на території країни продавця.
  7. Гарантії не покривають витрати на доставку і транспортні витрати фахівця компанії для обслуговування на місцях
  8. Гарантійні умови можуть відрізнятися у різних країнах і відповідають вимогам законодавства країни продажу. Більш детальна інформація вказана у гарантійному талоні, яким комплектується обладнання. Детальну інформацію про гарантійне і післягарантійне обслуговування в Україні можна отримати за телефоном гарячої лінії Vogel flug 0-800-75-60-75, або відправивши запит на закладці Контакти.